Doprava a platba

DOPRAVA A PLATBA

Platební podmínky
Prodávající akceptuje následující platební podmínky:

a)      platba v hotovosti při nákupu,

b)      platba předem bankovním převodem,

c)      na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce),

Zboží zůstává do úplného zaplacení a převzetí ve vlastnictví prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží Kupujícím. 

Dodací podmínky

a)      Osobní odběr: 
Zboží může převzít pouze kupující nebo jím pověřená osoba. 

b)      Zasílání přepravní službou GLS, PPL, Česká pošta, DPD: 
Zboží je možno kupujícímu zaslat přepravní službou. Podmínkou pro dodání příští pracovní den je objednávka přijatá do 18:30 a zboží skladem. Přepravce běžně dodává zásilky kamkoliv do ČR do 24 hodin. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky.

c)      Zasílání kurýrem (po Brně): 
Platí pro objednávky přijaté do 12:00 pracovního dne, které budou doručeny po Brně do 7 hodin od potvrzení objednávky ze strany prodávajícího. Před dodáním je kupující obvykle kontaktován pro domluvení času dodání. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky.

d)      Osobní odběr v síti Uloženka, Zásilkovna. Přes 500 poboček pro osobní odběr! 
Vámi vybrané zboží je dopraveno na výdejní místo systému Uloženka a tam si jej osobně vyzvednete. Síť odběrních míst pokrývá velká města v ČR, SR a stále se rozšiřuje. Více na www.ulozenka.cz, www.zasilkovna.cz

e)      Česká pošta
Vámi vybrané zboží je dopraveno přímo na adresu, kterou uvedete v objednávce. Pokud nebudete zastiženi, bude zásilka uložena k vyzvednutí na nejbližší poště, kde si ji můžete kdykoliv v její pracovní době vyzvednout. Obvykle trvá doprava 1-2 pracovní dny. O víkendu a svátcích pošta zásilky nedoručuje. 

Ceny dopravy naleznete u každého produktu.

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu prodávajícího, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Proč nakupovat u nás?

Objednejte <span class="color">do 12:00</span><br/> a <span class="color">odešleme ještě DNES!</span>
Objednejte do 12:00
a odešleme ještě DNES!
Objednejte <span class="color">nad 1 000 Kč</span> pro <span class="color">DOPRAVU ZDARMA!</span>
Objednejte nad 1 000 Kč pro DOPRAVU ZDARMA!
Vrácení zboží <span class="color">do 30 dnů</span> s <span class="color">garancí vrácení peněz.</span>
Vrácení zboží do 30 dnů s garancí vrácení peněz.
Kamenná prodejna<br> <span class="color">Zábrdovická 2, Brno.</span>
Kamenná prodejna
Zábrdovická 2, Brno.
Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.