Doprava a platba

DOPRAVA A PLATBA

Platební podmínky
Prodávající akceptuje následující platební podmínky:

a)      platba v hotovosti při nákupu,

b)      platba předem bankovním převodem,

c)      na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce),

Zboží zůstává do úplného zaplacení a převzetí ve vlastnictví prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží Kupujícím. 

Dodací podmínky

a)      Osobní odběr: 
Zboží může převzít pouze kupující nebo jím pověřená osoba. 

b)      Zasílání přepravní službou GLS, PPL, Česká pošta, DPD: 
Zboží je možno kupujícímu zaslat přepravní službou. Podmínkou pro dodání příští pracovní den je objednávka přijatá do 18:30 a zboží skladem. Přepravce běžně dodává zásilky kamkoliv do ČR do 24 hodin. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky.

c)      Zasílání kurýrem (po Brně): 
Platí pro objednávky přijaté do 12:00 pracovního dne, které budou doručeny po Brně do 7 hodin od potvrzení objednávky ze strany prodávajícího. Před dodáním je kupující obvykle kontaktován pro domluvení času dodání. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky.

d)      Osobní odběr v síti Uloženka, Zásilkovna. Přes 500 poboček pro osobní odběr! 
Vámi vybrané zboží je dopraveno na výdejní místo systému Uloženka a tam si jej osobně vyzvednete. Síť odběrních míst pokrývá velká města v ČR, SR a stále se rozšiřuje. Více na www.ulozenka.cz, www.zasilkovna.cz

e)      Česká pošta
Vámi vybrané zboží je dopraveno přímo na adresu, kterou uvedete v objednávce. Pokud nebudete zastiženi, bude zásilka uložena k vyzvednutí na nejbližší poště, kde si ji můžete kdykoliv v její pracovní době vyzvednout. Obvykle trvá doprava 1-2 pracovní dny. O víkendu a svátcích pošta zásilky nedoručuje. 

Ceny dopravy naleznete u každého produktu.

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu prodávajícího, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Proč nakupovat u nás?

Objednejte <span class="color">do 12:00</span><br/> a <span class="color">odešleme ještě DNES!</span> 
Platí pouze v pracovní dny.
Objednejte do 12:00
a odešleme ještě DNES! Platí pouze v pracovní dny.
Objednejte <span class="color">nad 1 000 Kč</span> pro <span class="color">DOPRAVU ZDARMA!</span>
Objednejte nad 1 000 Kč pro DOPRAVU ZDARMA!
Vrácení zboží <span class="color">do 30 dnů</span> s <span class="color">garancí vrácení peněz.</span>
Vrácení zboží do 30 dnů s garancí vrácení peněz.
Kamenná prodejna<br> <span class="color">Zábrdovická 2, Brno.</span>
Kamenná prodejna
Zábrdovická 2, Brno.
Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.