Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
DOPRAVA A PLATBA
Platební podmínky
Prodávající akceptuje následující platební podmínky:
a) platba v hotovosti při nákupu,
b) platba předem bankovním převodem,
c) na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce),
Zboží zůstává do úplného zaplacení a převzetí ve vlastnictví prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží Kupujícím.
Dodací podmínky
a) Osobní odběr:
Zboží může převzít pouze kupující nebo jím pověřená osoba.
b) Zasílání přepravní službou GLS, PPL, Česká pošta, DPD:
Zboží je možno kupujícímu zaslat přepravní službou. Podmínkou pro dodání příští pracovní den je objednávka přijatá do 18:30 a zboží skladem. Přepravce běžně dodává zásilky kamkoliv do ČR do 24 hodin. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky.
c) Zasílání kurýrem (po Brně):
Platí pro objednávky přijaté do 12:00 pracovního dne, které budou doručeny po Brně do 7 hodin od potvrzení objednávky ze strany prodávajícího. Před dodáním je kupující obvykle kontaktován pro domluvení času dodání. Cena přepravy se řídí dle ceníku aktuálního v den objednávky.
d) Osobní odběr v síti Uloženka, Zásilkovna. Přes 500 poboček pro osobní odběr!
Vámi vybrané zboží je dopraveno na výdejní místo systému Uloženka a tam si jej osobně vyzvednete. Síť odběrních míst pokrývá velká města v ČR, SR a stále se rozšiřuje. Více na www.ulozenka.cz, www.zasilkovna.cz
e) Česká pošta
Vámi vybrané zboží je dopraveno přímo na adresu, kterou uvedete v objednávce. Pokud nebudete zastiženi, bude zásilka uložena k vyzvednutí na nejbližší poště, kde si ji můžete kdykoliv v její pracovní době vyzvednout. Obvykle trvá doprava 1-2 pracovní dny. O víkendu a svátcích pošta zásilky nedoručuje.
Ceny dopravy naleznete u každého produktu.
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu prodávajícího, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.