Reklamace

PODMÍNKY REKLAMACE A POSTUP PŘI UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Na veškeré zboží zakoupené v internetovém obchodě www.drzakytelevize.cz se vztahuje záruka v souladu s platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Kdy lze uplatnit reklamaci?

Reklamaci je možné uplatnit v následujících případech:

  1. Vada výrobku
    Pokud se na zakoupeném zboží objeví vada, která nebyla způsobena nesprávným používáním nebo běžným opotřebením, máte právo produkt reklamovat.
  2. Rozpor s kupní smlouvou
    V případě, že zboží neodpovídá popisu, neplní funkci, pro kterou je určeno, nebo není v souladu s dohodnutými parametry (například jiný model, barva apod.).
  3. Poškození během přepravy
    Pokud je zboží poškozeno při doručení, doporučujeme sepsat protokol o poškození s dopravcem a ihned kontaktovat zákaznickou podporu

Délka záruky

Záruka na zboží je poskytována zpravidla v délce 24 měsíců (tj. 2 roky) od data převzetí zboží, pokud není uvedeno jinak. V některých případech může být záruka 36 měsíců (tj. 3 roky) nebo 60 měsíců (tj. 5 let). Délka záruky je uvedena u každého produktu.

Jak reklamaci uplatnit?

  1. Kontaktujte nás
    Při uplatňování reklamace nás kontaktujte e-mailem na reklamace@drzakytelevize.cz nebo telefonicky na +420 774 547 999. Uveďte číslo objednávky, popis vady a přiložte fotografie, pokud je to možné.
  2. Zboží zašlete na adresu
    Pokud je to nutné, po domluvě zašlete reklamované zboží spolu s vyplněným dokumentem pro reklamaci produktu, na adresu: Zábrdovická 25/2 Brno 615 00. Zboží musí být řádně zabalené, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy.
  3. Vyřízení reklamace
    Reklamace bude vyřízena co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od přijetí reklamovaného zboží, pokud se s Vámi nedohodneme jinak. O výsledku reklamace Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

Možná řešení reklamace

V závislosti na povaze vady a možnostech opravy či výměny nabízíme následující řešení:

  • Oprava vadného výrobku
  • Výměna za nový kus
  • Vrácení peněz v případě, že oprava nebo výměna není možná
     

Náklady na přepravu

V případě oprávněné reklamace Vám uhradíme náklady na přepravu zboží zpět k nám. Pokud reklamace nebude uznána, může Vám být účtována částka za přepravu zpět.

 

Zde je ke stažení PDF dokument pro reklamaci produktu (je nutné jej vyplněný poslat s reklamovaným produktem).

 

Proč nakupovat u nás?

Objednejte <span class="color">do 12:00</span><br/> a <span class="color">odešleme ještě DNES!</span>
Objednejte do 12:00
a odešleme ještě DNES!
Objednejte <span class="color">nad 1 000 Kč</span> pro <span class="color">DOPRAVU ZDARMA!</span>
Objednejte nad 1 000 Kč pro DOPRAVU ZDARMA!
Vrácení zboží <span class="color">do 30 dnů</span> s <span class="color">garancí vrácení peněz.</span>
Vrácení zboží do 30 dnů s garancí vrácení peněz.
Kamenná prodejna<br> <span class="color">Zábrdovická 2, Brno.</span>
Kamenná prodejna
Zábrdovická 2, Brno.
Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Souhlas můžete odmítnout zde.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.